Vés al contingut (premeu Retorn)

Ruta Elèctrica BCN - Circuit de Catalunya el 23/09/2011

Dins de les activitats de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, estem col·laborant en l’organització de la Ruta Elèctrica. L’activitat es realitzarà el proper divendres 23 de setembre i ens agradaria comptar amb la vostra presència. També us agrairem si en podeu fer difusió a la resta de participants del Grup, així com altres entitat que puguin estar interessades.
 Benvolguts,

Una quarantena de vehicles elèctrics (cotxes, motos i bicicletes elèctriques) sortiran de Barcelona (Arc de Triomf) a les 15 h, on el tret de sortida el farà l’Il.lm. Alcalde de Barcelona, Sr. Xavier Trias.  Sobre les 16 h, arribaran a Cerdanyola del Vallès, concretament a les instal·lacions de Fundació Ascamm, centre membre de TECNIO, on s’aturaran i se’ls informarà sobre les activitats que es duen a terme en el projecte PARKINETICS, vinculat directament amb la implementació de la mobilitat elèctrica en el nostre entorn, i a les 16:45 h faran una segona sortida en direcció al Circuit de Catalunya. El tret de sortida el farà el 1er Tinent d’Alcalde de Cerdanyola, Sr. Victor Francos.

A les instal·lacions d’Ascamm es podrà veure la nova versió del cotxe híbrid de competició ecoR2 de l’equip UPC ecoRacing del ETSEIAT que ha competit a la Fórmula Student que és un esdeveniment universitària que se celebra cada any en el circuit britànic de Silverstone.

També es presentarà el primer centre de recàrrega desenvolupat per SIMON en l’àmbit del projecte Parkinetics, i participarà el primer vehicle monitoritzat del projecte, que ha estat modificat passant de bateries de plom a bateries d’ió-liti. Per tal d’avaluar el rendiment d’aquestes bateries, al vehicle se li ha instal·lat un dispositiu de monitorització.

Us hi esperem!

Pilar Morera